åttondeaugusti

Hejhejhej!

Haft en stressig dag men fått gjort fruktansvärt mycket känns det som..
Resan vi försökt boka har allt blivit krångel med, pengarna är borta och resan är borta. Great!
Men till slut fick vi bokat en annan fast till Kreta vi skulle egentligen till Rhodos. Men det blir bra detta med, 2000 kr billigare också.
Den 20:onde åker vi ska bli helt undetbar, jag känner att jag behöver komma bort härifrån nu. Rensa tankarna och bara slappna av. Ligga vi havet hela dagarna och sola .. 

Idag har jag också fått en ny laptop äntligen, de behövdes verkligen. Riktigt nöjd med den! Blir bra ifall jag ska börja på högskolan nu i höst ..
Sen har jag städat hela altanen för imorgon kommer tjejerna från klassen och vi ska ha kräftskiva om man nu kan kalla det så , för de är bara en eller två personer som ska äta kräftor resten ska grilla haha :)
Ska bli väldigt kul att träffa alla igen, kommer sitta och snacka hela natten om allt som hänt nu i sommar.
Jag har hunnit varit på kvantum och köpt chips, dip, sallad och dricka tills imorgonoch grejer. rediga jag!

Imorgon ska jag jobba till 16.00 sen har jag 2 timmar på mig att duscha, gör i ordning mig, baka kladdkaka, göra sallad, städa mitt rum men de fixar jag! superwomen tjena pff...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0