where are u now

Hej!

Idag har varit en lång dag, jag och älsklingen gick upp 9 så de va nog därför. Men man hinner med sjukt mycket mer än när man ligger och segar i sängen till 11-12..
Jag hann ta ner resväskan och packa "ganska" bra, ja hann städa mitt rum rätt så fint iallafall.
Sen laga mat och passa sötaste lillebror. Sen vid halv 4 till halv 9 jobbade jag, och de va ju trevligt!
Sen när jag kom hem var min faster Therese och kusin Matilda här och vi åt goo kvällsmat, sen kom lisakorven och vi gick ut på en promenad och snacka en massa skit :) haha. en del grodor här & där gjorde så jag gav upp illtjut ett antal ggr.

Nu har jag tagit en dusch och precis grejat med alla bilder jag hade på kameran,måste tömma den och ladda innan resan. Mycket fina kort ska de bli där :)
Nu måste jag sätta mig & planera lite inför morgondagen, annars blir jag knäpp. Hur ska jag få allt att gå ihop jämt ? Men på nått sätt lyckas ja fanimig rätt ofta. Bara jag själv som blir lidande, men vem skulle förstå sig på de ..

Nä nu ska jag sove, godnaaaatt


Hur kan man älska en sån här liten människa så mycket ?
Finns ingen finare.



Lite mat runt munnen ohjaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0