dobidamdam

Hejhejhej :D

Jag är glad, bara sådär glad fast man inte vet varför. Det är bra.
Även fast jag jobbat hela långa dagen, så har det varit bra.  Otroligt, julpyntade på jobbet och spelade hög julmusik, lagade god mat och bara hade allmänt trevligt!  Sånt gillas.
Kommer hem och får god mat fördiglagad, tar mig en dusch och nu sitter jag här och går lös och bara beställer hem en jävla massa julklappar!
Fick lite panik när jag tänkte förut idag va fan redan 11 december och jag har inte köpt en enda, och eftersom allt finns på internet nu för tiden, så kan jag lugnt sätta mig här vid datorn och klicka hem allt jag sett i affärerna och slippa trängas med alla männsikor ute i affärerna som just nu är kaos. Puh!
Glad att jag för en gångs skull har pengar till att beställa julklappar och ändå ha pengar kvar, de är nog banne mig första gången någonsin. Framsteg med min dåliga ekonomikoll! men just de jag har ju anställt min egna ekonomiansvariga, heter de så? nä men nu tappa ja ordet, iallafall en som ska sköta min ekonomi hmm J:D ja tror du lyckades!!

Och ja nu ligger jag här och ska beställa litet ill bara för de är kul mohaaaa, & så kollar jag på vilken ny mobil som ska inhandlas under mellandagsrean, ska se till att då ett jädra bra abbonemang också. lycka till
Lutar iallafall åt den nya sony ericson, grymt fin! har aldrig velat ha en iphone faktist, i dont know why men så äre mät!annars hade de ju varit rätt självklart men.

Jaaa och imorgon blir de himla kul också, min goa walter släkt ,allihopa hoppas  jag kommer hit och vi ska ha kalas för mig, jennifer, oliver och min bror! äta tacos och marängschich, och bara ha kul som man har när man umgås med er :)
Och måndag ja då är jad ledig, och ja tisdag också great :D och onsdag ska vi ha myskväll med tjejerna och ja va ja skriver . de va ett tag sen får skylla på de ;) måste måste måste sola i veckan, nästa vecka och veckan efter de vill fan vara brun till jul och nyår när mans ka ha fina klänningar. jajjemän. Juast nu går jag runt som ett levande spöke de är inte okej.
Åh ingen sovmorgon imorgon, mitt rum går inte ens att gå i, får typ hoppa ifrån sängen till dörren.
Och jag som skaupp tusen ggr mitt i natten också slår ju halvt ihjäl mig innan jag kommer till ljusknappen herre.

Och just de, jag är rätt glad. Jag har kunnat äta för första gången på riktigt sen i måndags, great!
mitt lille hål i tungan har inte riktigt velat vara vän med mig, läspat,  och ja allt möjligt nu i flera dagar så alla måste ju tro de är nått galet. den har juv arti såsvullen så jag vet itne vad, men nu nu så har de gett sig.

så jag är helt enkelt bara väldigt glad just nu, tack och hej :D


gammel bild men GLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0