20 Juli 2010.

Jag har saknat att blogga, jag har saknat att får skriva av mig.
Känslan när alla tankar bara rinner ur mig, och ut på tangenbordet, det är skönt.

Det känns som jag skulle kunna skriva 104563 inlägg om allt som hänt dom senaste 5 månaderna i mitt liv, men det skulle ta alldeles för lång tid. Vi får ta en dag i taget!
Bloggen ska bli lite roligare när jag kommit igång, men just nu så behvöer jag bara skriva av mig.

På tisdag ska jag förhoppningsvis köpa en ny bärbar dator för min första sommarjobbslön.
Det blir lite enklare då, den här datorn är skrot!

Imorgon ska jag jobba 12.45 - 21.15, kväll är rätt okey faktist. Värre med tiden 7-16 den är så fruktansvärt seg nästan så jag dör lite hela tiden.
Jag hatar att bli rastlös, det är jobbigt

Nu ska jag invänta hjärtat och sen ska vi sova. Jag behöer bli utvilad till imorgon!


puss

 

jag älskar sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0