i need a break,

Jag är trött i huvudet, i kroppen överallt.
Jag vill bara lägga mig ner i sängen & sluta tänka, stäng av mitt huvud för en sekund.
Jag ska jobba imorgon också, 06.45 - 16.00 .. jag tänkte vara duktig och åka till gymmet imorgon på första gången på 2 månader. Träna & sola

vad ska jag säga mer? Jobbet blir bättre utav att jag och lisa tar rast samtidigt, går ut och pratar och sitter i solen .. Synd att vi inte jobbar på samma avdelning, hade varit bäst
Men jag ska inte klaga, jag har 2 lediga dagar efter imorgon
Allt här handlar om mitt jobb nu känns de som, hela mitt liv består av de för tillfället.

Nu ska jag sova . Godnatt




You dont know me, you dont know how much i know the feeling you have inside
you have no idea how much i have felt it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0