exakt såhär.

Satt och läste min kusins blogg såhär på kvällen, och jag måste säga att hon skriver så underbart fina texter. Och ibland känner jag igen mig så sjukt mycket i dig evelina!
Nu har jag inte frågat, men hoppas du förlåter mig kära du :) , men den här texten stämmer in, varenda mening varende litet litet ord är precis så jag önskar jag skulle kunna utrycka mig.



Jag blir så fruktansvärt besviken på människor som skall få andra att må dåligt. Människor som alltid skall se sig själva så mycket bättre än alla andra och alltid få all uppmärksamhet. Jag vet att det är tecken på rädsla hos den personen. Tecken på ett riktigt jävla dåligt självförtroende. Man kan inte bete sig hur som helst mot sina vänner? inte heller till människor omkring en oavsett dess relation till varandra. Det är inte acceptabelt. I det fallet ser jag bara vinsten i våra ögon, vi som blir drabbade utav det. Vi förlorar ingenting.
Vem saknar en människa som beter sig illa mot en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0