it seems to be a really good week!

Hejsan :)

Humöret var på bott imorses men nu kan de nog inte vara bättre.
Ser fram emot hela veckan, fast jag har tenta vecka hur är de möjligt? ;)
Idag har jag varit på zumba med lina & Jessica,och de va skitkul! Imorgon ska jag upp tidigt och plugga och sen runt halv 3 ska jag & fredrik ta en sväng till ikea igen!! men denna gånge äre inte jag som ska handla utan han. Tror jag får vara med som smakråd ;) haha.  sen onsdag plugga igen men step på kvällen med tjejorna. Bra att få igång träning , i really need it.
Måste sola lite i veckan med, sen äre tenta på fredag morgon, och så är de fest på fredag! gryyymt kul

nu ska jag sova, längtar till min nya säng. står inte ut i denna skitsängaaaa

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0