4november

Hej :) kom nyss hem från jobbet. Varit en bra dag! Fått massvis med jobb i december nu, så nu blire pengar pengar!
Igår var jag & Lina på överby, fikade och kikade i affärer :) mys! sen åkte vi och hämtade jessica och åkte och tränade step, aldrig i hela mitt liv att ja gör om de igen! va inte långt ifrån att vi dog allihopa. EFTER UPPVÄRMNINGEN!
Imorgon har jag tenta, men sluta halv 12 så det blir bra det med. Sen förfesta med tjejerna och sen feest!

Vet du vad som slog mig nyss bara sådär? att folk utan överläppar kan vara de fulaste som finns, speciellt såna som ser ut som en hamster i profil också,  Och sen tänkte ja ifall man lägger på sådär 100 % osäkerhet i sig själv så kan de inte bli värre! haha vilken bild man får i huvudet av detta ellee!



Kommentarer
Postat av: lina

TOTALLYYYYY INDEEED, fula hamstrar...

2010-11-05 @ 14:46:11
URL: http://linanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0