fuckthisday

ÅHHH ska jag börja med. ÄR så arg irriterad ledsen förbannad cpppppp .. Kunde lika gärna stannat kvar i sängen hela dagen, hade varit mycket bättre.

Hel dagen har bara gått emot mig, allt minsta lilla sak. På väg till jobbet ifrån thn, hade 20 min på mig till Frändefors, tro mig jag klarade det fast det blev broöppning, tusen traktorer, varenda rödljus jag åkte förbi slog precis om till rött när jag kom. Mobilen åkte i asfalten, sönder?
Kommer till jobbet där jag går runt själv för att personen jag ska jobba med inte kommer, får vara själv i 3 timmar. Allt händer då också, får sprinmga som en idiot.

Och nu när jag kommer hem, tro fan att pappa kommer och frågar vad de va för lapp ja hade i bilen? jo PARKERINGSBÖTER. Jag som trodde jag hade fått ett slut på denna dagen, men nej. jag dör, jag lägger mig sover
ska jobba hela dagen imorgon 07-21. Kul liv

till sist hatar jag alla människor också, idioter allihop


mörkt
ljust


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0