maybe its time to learn to say that word u know

Sitter i min säng nyduschad, varm. Dricker varm oboy och ostmacka, rätt gott!
Speciellt inte när man inte ätit på 11 timmar, synd om mig va? na inte speciellt.
Gick i skolan till halv 4, tog bussen dirket till jobbet, jobbat till 9 sen kom pappsen och hämtade mig.
Jobbat redan 5 av 11 dagar denna månader, myyycket pengar nästa månad. Blir bra de till jul och allt.

Imorgon är de redovisning, vi ska ha rollspel. Vårat " fall" är om, ja helt enkelt rumpbesvär. Tror ni inte jag fick scenen där jag ska undersöka? hade rätt jävla kul idag när vi övade. Ja vi är barnsliga kanske, men de va fruktansvärt kul. Min grupp är så bra! Bara inte dom skrattanfallen kommer imorgon på redovsningen, då lär ju läraren ge en arga miner.
Träningsvärk i magen lär jag ju ha i morgon, så mkt har ja inte skrattat på länge!

Imorgon efter skolan ska jag ta en fika med en gammal vän, ska bli jättekul. Ibland har man den där känslan att även fast de är längesen man sågs och umgicks så kommer de va som de va sen förra veckan man sågs. Men iallafall det ser jag fram emot

Måste bara nämna att jag är rätt stolt storasyster idag, min bror, ja nummer 1 av dom provspelade för Ljungskile idag, ganska awesome. Ifall dom vill ha honom kommer dom betala lägenhet åt honom mitt inne i uddevalla, mat pengar ja everything. tänk om mman hade sån tur ;) men bara vänta tills han blir proffs så ja kan få några miljoner dåvaa. 

Nä va ja tjatar, ska sova nu. Nä de ska ja inte alls de, ska öva på va ja ska säga imorgon kan jju va bra. Annar skommer ja stå där framme helt efterbliven.

Gonatt iallafalll


Kommentarer
Postat av: angelica lannebro

bra jobbat ;)

2010-10-12 @ 13:53:35
URL: http://angelicalannebro.blogg.se/
Postat av: angelica lannebro

bra jobbat ;)

2010-10-12 @ 13:53:45
URL: http://angelicalannebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0