samson

Hej!
Sitter här i sängen hemma hos hjärtat och har två ton böcker i knät .. Imorgon har vi redovisning, 45 min var. Eller min grupp då på 5 personer har det tillsammans, så ca 10 min själv har jag.
Rätt sjukt, ifall det hade varit innan sommaren hade jag aldrig klarat det, nu hade jag suttit och varit sjukt nervös, funderat på att sjukanmäla mig. Men nu känner det absolut ingeting, det känns tillochmed bra. Det ska bli kul? hallå eller, 45 min inför 35 stycken och jag klarar det? grymt

Idag har iallafall varit ett enda upp & ner, lämnade tillbaka mina skor jag köpte i Göteborg,köpte ett par andra occh blev förälskad i ännu ett par till som nog får följa med hem imorgon.

Helgen blir lugn, väldigt lugn. Och det ska bli skönt. Jobba 12-20.30 på Söndag är det enda jag vet, sen bara ligga och glo på tv och äta sig fet. Det låter som en bra helg just nu.

Nu får jag fortsätta med läsandet ifall jag ska bli klar innan 12 inatt! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0