we dont really talk about it anymore

Hejsan!

En rolig dag kan jag ju sammanfatta detta med :)
Började med en föreläsning och sedan redovisningen. Vi var sist as usual, iallafall när vi väl skulle spela så när jag då låtsades vara den här sjuksköterskan som skulle undersöka patienten om rumpbesvären så började alla skratta och tror ni inte jag brister ut i gapskratt då? ehm JO. Det är så otroligt jobbigt när man bara inte kan sluta, och så biter man sig i tungan, förösker fortsätta prata och så bara precis när man ska säga de så Jaaapfssshahaaaaaaaaa, typ så. sprutar , dörlitedäretttag

ja efter denna fantastiska redovisningen så hämtade Lisa upp mig. Inte lisa min granne nu utan en annan Lisa :)
Som jag inte umgåtts med på 6 år men innan de väldigt mycket. Väldigt kul var de att få prata om allt möjligt som har hänt varandra.  Jag åt chockladboll och hon en bulle med grädde i, efter ett tag när vi hade ätit upp var vi så tjocka så vi gick och köpte en omgång till med fika. woppps :) men gott var de!

Imorgon blir det en kort dag, slutar halv ett. Sen ska jag träffa Josefine och så är jag ledig på Torsdag.
Ledig och ledig, ska läsa massa jädra böcker men får se hur det blir med den saken .. :)
Nu ska jag göra dom där ute sällskap framför tv;en, fotboll såklart dom ska kolla på. tråkigt men jag ska tvinga mamma att ge mig massage.

Puusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0