25 april!

fyfan vilken natt säger jag bara..Vaknade av att Elina väcke mig och skrek att jag skulle skynda mig. I badrummet vad mamma och satt på knä med Joss under varmt vatten, som var stel som enpinne och krampade. Ögonen ar helt uppspärrade och vi fick ingen kontakt med honom alls, vad vi än gjorde. Fruktansvärt hemskt.
Sprang och hämtade telefonen och ringde 112, dom skickade ambulans direkt, men det kändes ändå som en evighet. Hav var helt borta även när dom åkte iväg i ambulansen, usch och den synen satte ju sig på ögat iallafall.. Min lilla fina lillebror.
2 timmar senare fick jag pallra iväg mig till jobbet ändå, orolig och skakig. Sen ringde mamma och berättade att han låg och sov nu för han hade fått lugnande och så. Dom tror de var feberkramper men eftersom allt somhänt honom så måste han stanna kvar nu och undersökas imorgon vad detta kan bero på.
Dom 20 minutrarna var som en evighet ska jag tala om.

Nu ska vi åka iväg till lägenheten lite, jag fredrik och elina. Köpa med oss lite mat, och kanske hälsa på sen. Förhoppningsvis.

Hoppas ni haft en bättre dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0