onsdagskväll

Hejhejhej mina kära!

KOm nyss hem, men kan inte sova.. alldeles för pigg. men det kommer jag ju inte vara imorgon iallafall när jag ska gå upp kl 6.. puh! Men ska bli kul, ska jobba på fantasia imorgon :) var längense, saknat goingarna!
Haft en hektisk dag men mycket trevlig. Skolan var väl sådär så, men efter de hem och äta och till mormor och morfar, äta våfflor & godis. Blev jävligt rädda där eett tag jag & mamma när stackars mormr satte i halsen, och jag fick sån panik så jag sätter hela handen i kaffekoppen och välter ut de. Gjorde ju saken mycket bättre, gick bra till slut men var riktigt läskigt. Blä. Tur att jag sett på greys så jag kan lite om de där . eh.,
Sen iväg till Vänersborg och hoppa in  Lisas bil, och vidare till Trollhättan där vi mötta upp gänget som bestod av Hanna, tessie, Natalaie, Markus och Almer. Gick in på oleyares och beställde GOD mat, och kikade fotboll och hade allämnt kul :)
Imorgon kommer dagen bestå av jobb, gym och överbyyyyyyyy. Ska beställa in mobil också, så jävla trött på min. jag hör ingeting längre när någon ringer mig. Inte bra

Nej nu måste ja sova, ha de bra. Natti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade vännen, känns helt sjukt att jag måste läsa din blogg för att hänga med i vad som händer o vad du gör.. i miss u... / L

2011-04-14 @ 11:43:01
Postat av: sabina

klicka på länken nedan och få en länkning i min blogg genom att bara skriva en fråga :)



http://binalina.blogg.se/2011/april/a-l-l-a-f-a-r-e-n-l-a-n-k-n-i-n-g.html#comment

2011-04-15 @ 10:40:07
URL: http://binalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0