you go girl

Hej :)

Kom nyss hem ifrån en underbar kväll, natt & morgon på Tjörn! Åkte dit igår så vi var framme vid 7 tiden, började förfesta på altanen i solen som stekte. Rätt underbart. Efter många om och men fixade sig skjussen till haddocks där vi kom in och där var de också mycket roligt. Bästa minnet är ju jag & angelica som springer längst hamnen mitt i natten och ska ha kebab, herregud. Under den nattmiddagen missade vi Norley & kkv som spelade inte lika kul men. Har kommit underfund med att Tjörn antagligen inte har mer än 2 taxibilar tillgängliga, fyfan! men efter även då många om och men kom vi hem tillslut. La oss och sovb gott i sängenoch vaknade dagen efter av en väldigt pigg Angelica som drog upp oss.
Åkte raka vägen till Ica där vi köpte frallor, rostbiff potatisallad och en 2 litare apelsinjuice. Gick upp på ett berg och satte oss och åt frukost med utsikt över havet i en stekande sol. Några fiskade och andra solade. De är livet de! mycket bra påskafton :):)
Kollade precis igenom min väska och hittade ett par bilnycklar, och jag kan inet för i hela mitt liv komma på hur fan dom har kommit dit .. Stackars någon?

Nej nu ska vi till Lilla edet till min äslakde släkt och äta påskmiddag. Ha en bra dag :D puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0