ge mig SNÖ

Hej.. Jag sitter och pluggar och fredrik sitter ochs pelar playstation. En vanlig dag just för tillfället.
Skulle egentligen varit i skolan idag, men hade sån sjuk mensvärk i morse så kunde inte gå ur sängen.. Tack gud att jag hittade tabletterna. Vi sov till 11, riktigt välbehövligt. Tror faktist jag får gjort mer här hemma än och lyssna på dom fantastiskt dåliga föreläsningarna dom har på högskolan, blä.

Om två timmar ger jag upp pluggandet och vi beger oss mot mamma och pappa för lite mat och fika :-)  Imorgon är jag ledig och då ska jag börja, se BÖRJA med julklappsinhandlingen. jag suger.
Fredagskvällens kulle egentligen bestått utav utgång men jag hoppas de, varken pengar eller lust för de. Lördag blir de julklappshandling och kalas för kusin, och Söndag blir de kalas för mig här hos oss. Blir nog en bra helg detta :-)
Ha de bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0