16.39

Hej!

Dagen började väldigt bra, varit hemma idag igen. har jag sagt att jag älskar högskola?
Skulle börjat med uppgfiten jaghade, men blev helt besatt av att få ett sommarjobb på näl så jag började ringa runt där jag praktiserat. Men lyckades inte få tag på någon avdelningschef där alls så till slut ringde jag infektion och fick prata med chefen där. Hon frågade lite om bakgrund och hon lät väldigt positiv och ville träffa mig på torsdag! Blev sjukt glad, så då kunde jag inte göra uppgfiten på en stund till haha. Ska väl  inte ta ut något i förväg men gud va kul det hade varit.

Så nu är jag färdig med mina 2 uppgifter, kan andas ut för idag. har gjort en lista på vad jag måste göra idag, har en del saker kvar att fixa!  Nu ska jag äta mat, hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0