love me - love you

Hej!

Haft en ledig dag idag, eller kan man säga så? Överasskade mamma med att städa hela huset, hon blev glad kan man ju säga! Sen hade jag lite damp för internet hemma fungerar ju fan i omgångar, sinnes. Så imorgon är det jag som ska leka tekniker och fixat .. Vid 3 var jag hos tandläkaren, tur att jag inte har tandläkarskräck sen innan för då hade jag ju fått det idag.Åh va ont det gjorde när dom skulle borra utan bedövning, ilade i hela tanden och de är de värsta som finns .. Sitter kvar fortf, Men nu blev min tand hel iallafall,  så det var de ju värt.
Sen har jag suttit hos mormor och morfar hela dagen med en uppgfift, är fortf inte klar. Ska sätta fart nu annars blir ja klar vid midnatt elle nått ..

varit och hämtat mitt fjärde paket från h&M, dom är ju så dumma så dom skickar typ en klädesplagg varje gång, så allt jag beställde samtidigt harkommit flera ggr nu. Tanten i kiosken behövde inte ens se mitt leg idag utan sa mitt namn så fort hon såg mig. Lagom pinsamt.
Idag kom iallafall ett par shorts, dom var mycket finare än jag hade trott! så dom blev jag riktigt nöjd med :-)

Imorgon är det övningar på skolan, får se hur det går haha .. ha det bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0