i did'nt give a damn

but probably too much.

Kom precis hem från tandläkare, visdomständerna var bra. Det hade löst sig, men nu vad det istället att jag gnisslar tänderna så mycket, och det är väl antagligen orsaken till min ständiga huvudvärk och iprenknaprande som blivit en ond cirkel. Var så jädra öm där hon trycke på muskler i käken och i huvudet. Så nu är det avslappningsövning som gäller 2 ggr om dagen som jag fick med mig och även en speciell sak på kvällen innan jag ska lägga mig.. åter besök om  en månad om det inte blivit bättre så skulle något annat hända.
jag hoppas det löser sig nu, för jag orkar inte.

ska sätta mig ikväll och planera in när jag ska utnyttja min "live it" :) spadag med olika behandlingar fytusan vad underbart det ska bli.
Strömstad blir de nog.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0