shake your ass

Har nyss tagit en uppfriskande dusch och nu börjar tentaplugget några timmar framåt. På fredag mina vänner gäller det, ska iallafall träffa mina tjejer imorgon och öva lite med dom!
Kl 3 ska jag till tandläkaren yey .. Undra varför jag bara blir räddare och räddare för tandläkaren? kanske för att jag vet att jag kanske kommer få dra ut 4 visdomständer efter detta besöket .. Ska iallafall klaga lite på dom då mina tänder där uppe gått tillbaka sen tandställning togs bort. det är inte okej. Ett och ett halvt år för att dom ska se likadana ut PFF .  Sen ska dom få laga min sönderbitna tand också..

jaja! sen ikväll blir det gymmet, ska springa springa springa ut all frustration. Det brukar gå väldigt bra då, när man tänker på saker som gör en arg, jädrar va länge man kan springa! sola också ..

Påminnelse - Måste boka tid för klippning och färgning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0