23.07

Hej!

Bra kväll på jobbet, gick fort och lätt. Imorgon ser planerna ut så som såna att jag ska kanske på babysim med mamma och lillebror. Sen ungdomsmottagningen för ett besök, lite senare på kvällen blir det tupperwear party i en timme innan jag ska hämta fredrik och vi ska till vänersborg och kolla på lägenhet. Emellan detta ska jag även hinna skriva min tenta. Fullspäckad dag, klockan står på 9 imorgon. 
Bättre fullspcäkad dag än inget planerat alls, sånt klarar jag inte av! hatar att inte ha något att göra, blir så fruktansvärt rastlös.

Kollade nyss skatteverket, hela 33 kr rikare blir jag! fan va gottt.
Här har jag gått och förväntat mig åtminstone 1000, kanske några tusen men nej då, 33 kr och det kan dom få behålla själva!

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0