i'm gonna be strong enough

Hej. Första dagen på praktiken, gick bra! Imorgon ska jag få vara med sjuksköterskan, blir roligt att få se lite nytt. Det jag faktist ska bli.
Städat mitt rum, tagit bort stjärnan i fönstret, redan. Lite tråkigt, tyckte om att ha den där, men nu lyser min lila lampa istället. Blev på kasst humör direkt när jag kom hem, har sån lust att säga så mycket saker men det går inte. Suttit inne på mitt rum och kännt mig spyfärdig hela eftermiddagen, går inte över.
Sitter och lyssnar på tänk-musik, tänker på minnen. Underbara minnen. Roliga minnen. Perfekta minnen.
Nästa torsdag ska jag, L & H till ullared. Har egentligen inte pengar eftersom jag köpte upp halva lönen i Göteborg igår.  Det var värt de :-)
Imorgon efter praktiken ska Lina få klippa mig, behövs ju verkligen ska jag tala om!!

jag längtar till ayia napa, ayia napa med alla mina fina vänner. its going to be azuuuuum.
ska lägga mig & kolla på en bra film nu

Emmi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0