shake to the limit

HEEeeej!
Haft en förvisso bra dag. Kursstart, älskar att börja på nytt, såg världens sämsta film och sådär.
Jag & frida gick på stan lite, jag hoppade in i provrummet och skulle prova en tröja . Vad gör jag då? jo jag ska dra upp tightsen lite och dom spricker i hela mellan benen och ner på låren.. Och jag kan ju säga att de gick inte att dölja så de va bara att fråga personalen så snällt om dom möjligtvis hade ett par tights jag kunde köpa ochdet hade dom som tur var. Köpte dom (och tröjan) och gick in i provrummet och bytte om. Lagom pinsamt! och mitt i all röra så råkade jag få fel storlek, så när jag satt på bussen hem och skulle visa Josefin mitt inköp så ser jag till min fasa att de är strl Xlarge. grymt alltså! va bara att ringa till affären men ja jag ringde fel och kom till en som inte kunde prata svenska ist. Älskart.
Jag är inte förvånad ändå faktist.

Iallafall innan jag gick hem gick jag förbi angelica som satt på evas klipp och färgade håret. Satt kvar tills hon va klar och det blev väldans fint.  Ska boka tid jag med imorgon :-) billigt billigt

Nej nu ska ja sova, min lediga dag blev bytt till arbete 7-14 imorgon på ringhem. 

godnatt !

Min nakenskrutt dansar åt gummibjörnar! finaste bebisen på världen, va skulle jag göra utan dig?
Du är lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0