helgen som gått.

Godkväll!

Måste säga att jag ( lite fredrik) varit väldigt effektiva idag! Jag gick upp och jobbade kl 7 - 16. Tiden som brukar gå relativ fort gjorde det absolut inte idag. Kändes som jag var på jobbet i 3 år istället för dom timmarna.
Åkte hem till våran lilla lägenhet och började städa städa städa. Tvättid kl 17 och ja vi håller fortfarande på!
Så nu luktar de så gott och är så fint så. Mat hann jag tilloch med laga ojoj!
I Lördags hade jag en trevlig kväll på Strandgatan med Tessie, Matilda & Lisa :) Fina tjejer det. Äntligen kommit ny smak på xcider- passion. den vart goooooood. Men inte skogsbär för den smaka snus och de är rätt vidrigt!
Í fredags. Ja va gjorde jag då? Just de, då va jag emelie malin emelie och lisa hemma hos Lisa och satt ute på hennes altan och åt mat och snacka. Längtade till cypern rätt mycket också!

Imorgon är jag ledig!!!!!!! men har massa att göra. Möta angelica som ska till frisören, göra skoluppgift mm. Och kvart i fyra ska jag möta upp sophie och så ska vi kolla på kattungarna vi kanske ska köpa!! :D så kuuuuuuuuuul.

Nej nu äntlige när vårt internet kommit igång så ska jag få se mitt älskade greys. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0