tjalala

Hejhej
Underbar sovmorgon, det var jag verkligen värd. Eller inte, fan jag får börja ta tag i mig själv nu. Har suttit vid datorn i snart två timmar men jag kan inte komma på något att skriva ååååååååååååååå.
och inte orkar jag städa heller.
Det ända jag har åstadkommit den här veckan är iallafall bra träning, tre gånger stenhårt. Haft träningsvärk som man mer kan benämna som riktig smärta.
14.23 tar jag bussen till Frändefors och ska jobba kvällen, även imorgon. På Söndag ska vi förhoppningsvis till Ikea och köpa en del saker. Rätt tomt på väggarna här vaaaaa.
Tror jag bestämt mig för en mobil nu, HTC incredible får de nog bli. Beställs ikväll yeah
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0