just fake it, beacuse i'm gonna make it

Gokväll.
Mitt liv består just nu utav stress, saker att göra hela tiden. Inte en lugn stund!
Vaknade utav 2 jobbsamtal kl 6 imorses, fick tacka nej eftersom jag skulle till skolan vilket resulterar i dåligt samvete. Åkte till sklan och var där från 9-14. Mötte upp Lina och vi gick och fikade på Oden, vaniljlatte :) mums. Pratade och skrattade en hel del, så glad att jag har dig vännen :-) Gick runt och kikade i affärer och luktade på parfymer, sen fick jag tyvärr åka hem för mamma & pappa skulle komma på ett spontanbesök. Med sig hade de mitt älskade bankkort, fick ett nytt eftersom jag tappade mitt gamla. äntligen. dom var här en stund och fikade :)
Sen var jag & fredrik hungriga så vi gjorde köttbullar och stuvade makaroner, de ä grejer de.
Sen åkte jag iväg och solade, har nu tagit mig en dusch och pluggat inför morgondagens "eximination".
Imorgon har jag fullt schema också, skola 9-15 och sen jobb 15.45-21.00.
Fredagen kommer jag också vara i skolan till 3 minst.. sen får vi väl se, kanske får lite tid över för att andas också?
hade varit trevligt. Ska sluta klaga nu.. Ska faktist gå & lägga mig framför ännu ett avsnitt utan sons of anarchy, rätt jädra bra program alltså!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0