artondeoktobertvåtusenelva

Hej .
Hur ska jag sammanfatta denna dagen då? den började bra i skolan, slutade på nordfeltds med Frida & Mathea :-) Gick hem ochs kulle sätta mig och plugga på läkemedelsberäkningen. Tills jag då fatta att jag har noll kunskap kvar utav matte, så FML just nu. orkar inte!
så därför näner vi inget mer om det, imorgon ska jag med Frida på lägenhetsvisning, sen ska vi sätta oss på något trevligt ställe och plugga till jag börjar jobbar kvart i 4.
Denna gången hoppas jag det blir rätt dag (!), befann mig på jobbet i måndags kvart i 4 istället.. men dom va så snälla så doom lät mig stanna, men desto mer får jag efter mig. Puh.

Ledig helg iallafall. Ullared på Lördag med mamma, Elina & fredrik! ska bli riktigt kul, spendera lite pengar som man inte har förrän nästa vecka egentligen -) yey.
Nej dushen och sen lägga sig och kolla på ensam mamma söker. haha :-)

puss






nya örhängen, finally



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0