i dont care if the whole club is dead' cause the party is in my head

Go'kväll! Lugn dag, har varit ledig ifrån skolan, eller ledig och ledig. Jag har pluggat en hel del men gjort andra saker med.  Jag & fredrik var och bytte påsar med Lina haha, sen åkte vi till CK,s för att köpa en ljusslinga men det slutade med att Fredrik kom ut 550 kr fattigare.. haha wops :-) fanns en del fina saker så att säga. Ska ta kort på grejerna sen.
Åkte hem gjorde lite mat, och nu har jag suttit och pluggat några timmar igen.
Tvätten är igång, och snart ska jag bege mig bortåt för att sola.
Imorgon är det fredag, några timmar i skolan och sen ser det ut som en lugn helg. Men det behövs har varit ute på krogen i 3 helger i rad nu om inte mer, och är pank men va roligt vi haft haft ;-)

Nej plugga 45 min till, sen får jag ta tag i lägenheten som ännu en gång ser ut som hej kom och hjälp mig.
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0