somethings you just dont question

Heeeeej :-) Var i skolan till 2 idag, sen en spontaneftermiddag med Lina, himla kul :) Vi åkte till överby (ovanligt) jag som inte har ett öre egentligen, kom hem med 3 tröjor och ett halsband! greaaaaaaat. haha ja faktist :) Och Lina shoppa hon med, en jättefin jacka :-)
Sen sprang vi till max och åt hamburgare, och till maxi och köpte chips godis och pepsi och åkte hem till mig och prata, åt gott och kika på svenska miljonärer :) Sen kom Linas Jimmie och hämtade henne, och den jäveln tog fel påse! haha :-D så hon åkte hem med mina nya saker och jag har hennes plånbok och påse här ;-) yeye

Precis tagit en dusch, och nu väntar jag på att filmen ska bli färdig så jag kan se om de är något att ha :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: lina nielsen

HAHHAHA ja e såååå clumsyyyy ! i die..

2011-10-06 @ 15:25:30
Postat av: lina nielsen

jag e sååå clumsyyyy...

2011-10-06 @ 15:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0