I'm gonna clear out my head I'm gonna get myself straight I know it's never too late To make a brand new start

Hej.

Det var ett tag sedan jag skrev här. I alla fall mer än då och då. Sommaren är redan över, det gick alldeles för fort, jag hann inte riktigt med.. Men nu är det som det är och det börjar närma sig höst och jag är inte ledsen för det heller!
Hösten är mysig. Jag ska försöka uppdatera minst en gång om dagen nu framöver,jag saknar att skriva när jag inte gör det. Jag har skrivit mycket ända sen jag var liten. Så varför skulle jag sluta nu? Man får ut sina känslor och tankar på en blogg på ett konstigt sätt, men det konstiga sättet får en att må lite bättre.

Min lördag har varit lugn hitills, men snart ska det börjas förberedas inför kvällen då det blir allt annat än lugnt.
Har har som vanligt dubbelbokat mig, men jag har fått det att gå ihop ändå. Som vanligt :-)
Ska börja med att åka ut till Vargön till en tjej i klassen som fyllt år! Så de blir lite middag och såntdära trevligt!
Sedan styr jag vidare mot Vänersborg igen och ska träffa mina gymnasietjejer! Och förhoppningsvis därifrån blir det en kväll på Lipz. Fast jag får ta de lugnt idag, ska jobba på Näl imorgon 06.45 ;-)
Då får man allt se till att ha huvudet med sig.
Ha en fin kväll.




London 2011. Ett ord. Fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0