jag gråter bara i regnet

Hejhej. Underbart med sovmorgon idag, hade en sjukt jobbig dag igår. Hade sovit 4 timmar efter lipz så åkte jag till jobbet och trodde att jag skulle jobba till 15.00 och bara längtade hem för att få sova. När kl var 12 fick jag reda på att jag fick jobba över till 22! 15 timmar på jobbet nästan utan sömn, gick la sådär .. Men jag får skylla mig själv I guess, är ledig nästan 3 dagar nu så får ta igen det nu.
Lägenheten är nystädat och jag har precis stekt pannkakor (för första gången) till Fredrik som ska till jobbet nu. Hoppas dom smakar någorlunda i alla fall ;-)
Och jag ska sätta mig i mikrobiologi boken några timmar och sen får vi väl se vad kvällen har att erbjuda.

Pusspuss



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0