oh it's gotta be a good life, good life good life

Gokväll mina fina!
Sitter i soffan och ska snart gå in till sängen och kika idol. Är så trött så jag dör ärligt talat.
Sov 3 timmar inatt innan det var dags för jobb, aldrig mer. Men de va de värt, för vi hade väldigt kul jag Lisa & Sara på lippan.
Efter jobbet blev det en sväng till torp med Fredrik, i hopp om att hitta skor och det gjorde jag. Ett problem ur världen. Sen ringde min morbror och ville att jag skulle komma på fika hos dom, och ja vi åkte dit och prata ochsådär. Sen slänger dom fram ett papper, jag förstod ingeting. Ägar byte på bil! yeeey. Jag fick bilen som jag lånat under sommaren, grymt. Blev rätt glad ja, jag älskar att ha bil.

Illamåenda och sjukt trött så blir det ett godnatt . Vi hörs









Kommentarer
Postat av: LinaNielsen

världens finaste buse!

2011-09-21 @ 15:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0