I forget about the consequences and for a minute there I lose my senses.

Godmorgon.
Var tvungen att ställa klockan på 8 imorses fast jag har sovmorgon .. Kom på att kompletteringen av tentan ska vara inne imorgon, lika bra framförhållning som alltid. Hoppas jag hinner klart till 12 bara.
Igår var vi på Överby för att köpa en bänkdiskmaskin, tror jag blir dum i huvudet på all disk men nej då vi kom hem utan diskmaskin men jag var ändå 1500 kr fattigare i form utav påsar. Massa sommarkläder och jag var en riktigt nöjd tjej :-)
Veckan är som vanligt redan fullbokad :-) Middag och filmkväll på torsdag, marykay grej med tjejerna, fest & utgång hos Anna som blir 20 , kalas på lördagen ja ni ser. Blir nog bra detta.
var på bio igår med Lisa och brolin i trollhättan, american pie reunion. den va riktigt sjuk men man kan ju inte låta bli att tycka att den är grymt rolig ändå!
ha en bra dag, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0