jag sa du kan om du vill och du vill så du kan

HEEEEEEJ.
Min dag ser ut såhär ifall ni är intresserade
9-11 var jag & sandra på gymmet och var jävligt duktiga!!
11-15 ätit och gjort börjar på en uppgift
16 Åka till morfar och få hjälp med att byta till sommardäck på den lilla pärlan
17.30 Sola, och sen löpband och ett pass 18.30 med Sandra. sounds good!
Ska börja planera lite inför stockholm med mina fina tjejer i kväll med. På lördag åker vi och på Måndag kväll kommer vi hem :-) en helg full av shopping, god mat, utgång och lite annat smått och gott.
Och när vi kommer hem igen har Angelica flyttat hit , de kan fan inte bli bättre just nu!
PUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0