i will be the best thing you´ll never had

Hej, kom precis hem ifrån jobbet. Haft en bra helg där, goa människor och därmed fruktansvärt mycket skratt. tog precis en välförtjänt dusch och nu har jag krypit upp i soffan med en kopp te.
igår hade jag lite förfest här innan vi gick till stan, hamnade både på lipz och butlers, treeeevligt :)
Veckan som kommer blir också händelsrik även den, jobb måndag tisdag och tisdagkvällen blir det nog en sväng till buddys för att säga hejdå till Lina som flyttar till karlstad på torsdag. vet inte hur jag ska klara mig utan min fina vän här hemma. Onsdag ska jag passa min fina bror och sen hämta hem sista sakerna. Torsdag blir de upp jäkligt tidigt då jag ska följa med Lina till karlstad, stannar tills söndag kväll :) vi har att göra dom dagarna iallafall, inreda hennes lägenhet, upptäcka karlstad som är nytt för oss båda, testa alla uteställen ja ni vet ;-) kommer bli skitkul!
och mitt i allt detta SKA jag hinna se snabba cash 2 på bio, endast för att joel kinnaman är en av dom snyggaste människorna som finns!

 
godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0