now, remember to, dont run after things who is pointless for you.

Hej! Julen är redan över och jag har fyllt 21. 21, det är sjukt.
Jag har haft en jättebra jul med släkten, även ifall min bror fick magsjuka på jul. Mycket god mat, fina present/julklappar, och umgåtts med familjen i flera dagar nu. Nyår närmar sig, ska bli skönt att få ett slut på det här året, det har varit mycket förändringar till både de dåliga och de bra Men nu ska jag lägga allt det dåliga bakom mig.. Ja jag ser iallafall fram emot 2013, som kommer bli ett bra år. Mycket kommer att hända, -även där med bara bra saker. Jag blir färdig sjuksköterska vilket  innebär att jag äntligen kan börja jobba på ritkigt, tjäna ihop pengar till allt man vill göra, jag ska flytta till en större lägenhet, jag ska äntligen få åka runt i en annan bil än snowflake,  jag och Lisa ska boka biljetter till Thailand om inte så länge, summerburst, sista minuten i sommar,  ja ja tänk va mycket man redan kan ha planerat fastän de inte ens är ett nytt år än. och vet ni? jag ser fram emot de som tusan! it can only be better than good.
 

Imorgon ska jag jobba kväll, de är bra. På Lördag kanske det blir utgång, Butlers! trött på lipz så jag kan spy. Bara massa gäris där, och fan va halkigt de kan vara.
 
Ikväll har jag städat upp i lägenheten, tänt en massa ljus och gjort riktig god mat ochs uttit framför tven och kollat på en urkass kärleksfilm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0