what a day!

HEj! vilken skit dag jag har haft rent ut sagt, eller ja den blev ju bättre till slut men.
Började med att gå upp alldels för sent, fick stressa like an idiot, sprang till skolan och nånstans där på den lilla vägen frsvann mina nycklar. SPÅRLÖST.  tror jag. gick till klassrummet, fick frågan av läraren ifall hon fick visa resten av klassen vår metoddel. Aa visst sa ja rätt stolt, tänkte att de va så bra då, haha aa tjena. Hon totalsåga allt vi hade skrivit i den! jävligt kul.  Inte en enda bra sak kunde hon säga, haha seen va de lunch fick ett litet ryck och skulle kolla så jag hade med mig allt. Så va henycklarna borta, och ja fick panik sprang ner till receptionen och hemåt för att kolla men nej då! Eidar dom jävla nötterna kunde inte heller hjälpa mig, dom sa bara att telefontiden va stängd. MEN JAG KOM JU INTE IN?? till slut efter tre timmar, ringer eidar och då har någon ängel lämnat in dom. TACK så hemskt mycket!! 
Jag hade lite panik där, skulle ha middag kl 6 och kl 3 ringde dom. hade inte handlat eller nått, så fick superstressa hem och handla. allt detta plus förkylning och hosta så jag dör slutade i att  jag stod och laga mat samtidigt som jag  stortjöt i pms anda. Tills mamma kom och styrde upp de, tur de. Pajen blev bra, middagen va trevlig. Blev på bättre humör :-) till slut.
 
Har precis duschat nu, och ska snart inta sängläge. Jobb imorgon! :)
Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0