i heard you were a wild one

Godmorgon! :-)
Älskar såna dagar man vaknar upp och är positiv till allt, det händer inte ofta men idag var en sådan dag!
Idag sov jag till halv tolv, mycket välbehövligt eftersom dagen på jobbet igår var helt galen.
Nu sitter jag och äter frukost, smörgås ägg och the, och sen ska jag ut på en lång powerwalk med bra musik i öronen i minst en timme. 
Har ju försökt vara nyttig i tre veckor nu, men det har väl gott sådär, jag har fuskat emellanåt men idag visade vågen -2 kg ändå. Inte så mycket, men då vet man ju att det fungerar. Det är ju några månader kvar tills sommaren så ;-)
Sen ska jag hem och börja skrivapå min hemtenta som ska vara klar om en vecka, lyckat Emmi. Jag har haft 7 veckor på mig men sista veckan när jag ska jobba 7/7 dagar då börjar jag. Får skylla mig själv.
Lägenheten i trollhättan var tyvärr inget att ha igår, visst den låg helt perfekt men planlösningen och vissa rum var inte så fina. Så nej! 

Nu ska jag bege mig uti solen, ha en bra dag mina fina. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0