12 Januari

HEJ!
Händer mycket i livet just nu, eller ja. Det går i ett, hinner inte blogga så mycket men va gör det.
Idag slutade i alla fall den här stressiga kursen vi haft i tre månader nu, känns skönt. Väntar bara på tentaresultatet nu, hoppas hoppas hoppas.
På Måndag börjar praktiken vilket jag ser sjukt mycket fram emot. Ska bli jätteroligt! Känner på mig att jag kommer lära mig massor.
Efter praktiken är det en kurs kvar och sen är det sista sommarlovet innan arbetslivet börjar på riktigt. Kan inte riktigt förså de, om ett år är jag färdig. Underbart! Behvöer aldrig sätta min fot i skolan igen om ja inte känner för de, fast deet kommmer jag ju göra någon gång ändå men inte på länge :-)

Lämnade min lilla skruttbil på lagning idag med, 1200 skulle de gå på . Den sved i plånboken kan jag säga.. Men nu kom jag precis på att i Januari månad är det dubbel utbetalning av både bidrag och lån vilkert gjorde mig (väldigt!!) glad. Plus att jag jobbade en del på röda dagar, men dom pengarna kommer väl gå åt fortare än jag fått in dom på kontot ;-)
På Lördag hämtar vi lille kissen också, spännande och se hur Bella reagerar. Hoppas dom tycker om varandra nu då bara :-)
Imorgon blir det bio i Göteborg med ett gäng, Persbrandts nya Hamilton ska vi kika på och sen gå ut och äta något! Blir nog trevligt :-)

Ja har mycket mer att skriva men kan inte få med allt just nu :-) Träningen har jag satt igång med också igen och det känns bra. Nu är det bara att fokusera  och köra på det.
Nej nu får jag dra mig, ska på middag hos Sandra med tjejerna kl.18 nu! aldrig varit i hennes lägenhet så det blir skoj, vi har alltid en massa att prata om när vi ses. Om inte den ena föder  flyttar den andra ihop med pojken ;-)

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0