i forget about the consequenses, for a minute i lost my sense

Hej! mer levande än död, skulle vara en mening som kan beskriva mig idag. Går på tredje natten idag, och har tre kvar! gosh. Men efter detta så är jag ledig i stort sett i två veckor och de finns bara en massa roligt kvar, fallens, bruce, göteborg, kusten ja va mer behöver jag säga :-D

Åkte hem till Lina förut en sväng, de slutade med att både jag och hon satt med hårfärg i huvudet och var livrädda. haha att vi aldrig lär oss av våra misstag! men både linas och mitt hår blev bra i slutändan ändå.
Sen åkte vi till max och åt lite kvällsmat innan Lina skulle börja jobba och jag åkte hem och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan åka iväg till jobbet.

Det är tio dagar kvar tills jag får nyckeln till min alldeles egna lägenhet, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men just nu känns det underbart, ska bli så kul att få inreda den! En liten etta, men jag ska göra den sjukt mysig. Hoppas mina vänner förstår att jag kommer ringa över dom var och varannan kväll ;-) hatar att vara ensam.

ha en fin helg. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0