we dont rembember the days, we remember the moments

Har haft en mycket bra vecka med fina människor.
Älskade kusiner, ni är bäst! jag är så glad att jag har er ♥
Finaste lillebror
weeeeey
vackra evelina som tog studenten i Fredags!! 
Hon bjöd på tequila rose och de va ...
nog fan den goaste shotten jag smakat på!

har också hunnit haft den värsta smärtan i mitt LIV.
tatuerade mig i Måndags, tre timmar tog de och jag önskade att jag aldrig hade gjort det.
Nu efter en vecka har smärtan lagt sig och jag kan börja tycka om tden istället.
mer bilder kommer.
Veckan bestod också utav massa solande, fina vänner, volleyboll, myskvällar och shopping!

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHAHAHA ÅÅÅ JAG DÖR, jävla bild asså!!!

2012-06-10 @ 20:38:14
URL: http://jennstasy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0