i dont miss your dirty clothes on the floor, no one leaves a bad sound anymore

Hej! Igår var vi på afterwork med jobbet på harrys i Uddevalla, de va riktigt trevligt :-) God mat, quiz och många goa skratt.  Tog mig en sovmorgon idag och ska  gå och möta två av tjejerna kl 13 och lunha! (thaibuffe) UNDERBART. Finns nog inget godare än thaimat, jag kommer aldrig tröttna på det.
Sen ska jag till gymmet och köra en genomkörare, dags att komma igång efter praktiken då man inte hade någon tid alls för det. Men nu ser mitt liv rätt behagligt ut dom kommande veckorna. Lagom med skolan, lite jobb här och där. Inget mer sönderstressande, skönt!
Lite roligt saker inplanerade också, så det ser ut som våren kommer bli lyckad :)
Kanske dags för mig att kliva ur sängen nu, har inte orkat så därför kommer thai bli min frukost, jag klagar inte!
HA EN BRA FREDAG. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0