now you just somebody that i used to know

Hej!
Haft en riktigt go helg. Fredagen började med tenta som kändes helt okej, satt och fikade med tjejerna. Sen hem och vidare till sportlife, och sen åkte jag hem och lagade mat tlls Fredrik kom hem . Kikade på the vow, som var jättebra.
Sen skulle vi hämta en bil så vi åkte upp till mina föräldrar först och där fanns en liten sjuk kille, inte alls pigg :( hade jättehög feber och svårt att andas så det slutade med att jag sa till mamma att ringa 1177 så dom fick åka in till akuten och där har dom vart hela helgen!
Lördagen startades med ett skönt träningspass och solning med Sandra, och sen var jag en snäll dotter/syster och åkte och hälsade på mamma och lillebror med present och godis till lillgrabben och mat till mamma :-)
var där några timmar och sen hem igen lördagsmys och american pie reunion för andra gången!
sovmorgon även idag, städat upp i sovrummet, och rensat kläder. Ska göra lite mat nu och sen städa de sista och sen blir de gymmet! Träna bort chockladen som slank ner igår.. haha :-)
Ny kursstarrt imorgon, SISTA kursen för denna terminen, fan va gott. om 17 dagar är jag ledig en hel månad med bara en massa roliga planer! döda mig va ja längtar till sommaren.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0