21.54

dont you think you can come back later
and pretend that nothing ever happend
because its gonna be a hard time
to tacke back everything we actually had.
 
 
vart ska jag börja? jag vet inte längre. 
För det känns som att jag inte längre känner dig, du är en främling för mig.
Jag vet ingeting om ditt liv nu och du vet ingeting om mitt. 
Jag är så besviken, att en vänskap inte betyder mer än en kille är sjukt
allt som man gjort, allt som man ställt upp, allt man haft tillsammans blir suddigare och suddigare
knappt så jag längre kommer ihåg det,
du har valt, och jag hoppas du har valt rätt för jag orkar inte hålla något vid liv längre nu
detta är något jag aldrig kommer glömma, vid allt vad de va värt så trodde jag aldrig att de skulle 
bli såhär. När jag som mest behövde någon så fanns du efter ett tag inte länge där.
Som tur är har jag haft andra som funnits där under en jobbig tid.
10 år för några månader,, 
en gång är ingen gång, två är lika med noll men de däremot är alltid med undantag för en gång så 
orkar jag inte lägga någon energi på detta mer.
 
good luck chuck! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0