someone once told me that you have to choose, what you win or loose.

Hej!!
haft en bra vecka/helg med mycket bra folk.
Förra veckan var de fullt upp i skolan, men ändå skönt att få komma igång med c uppsatsen.
I onsdags var jag hemma hos Erika i hennes egna lägenhet!!  blev bjuden på mat, hon hade överträffat sig själv fick jag berättat för mig då hon endast ätit flingor hela veckan och jag fick köttfärspaj. Mycket gott, och hon blev vädligt stolt när jag tog mat för andra gången haha , going, 
I fredags kom Anna & Lisa hit till mig, och vi lagade mat, egna hamburgare och kikaed på film. Jättemysigt var det.
Sen på lördagen tog vi oskulden på tre veckors nykterhet, startade på lisas kalas som va på vattenpalatset, förfesta på relaxen inte helt fel. Sen gick vi hem till en tjej i vänersborg på förfest , mycket underhållande då folk bara kom in då och då och dansade och sen försvann. rätt crazy, men skratta så vi fick ont i magen.
Marknadsfesten överträffade mina förväntningar faktist, va riktigt kul folk och bra liv. De värsta va bara att de gick så fort, kändes knappt som jag hann komma in innan de stängde! lite tråkigt men.sen frös vi ihjäl på hemvägen med. Mindre kul.
 
Idag har jag varit hemma och umgåtts med min fina familj + morbror, fru och syskon, vi grillade och åt gott! j
Sen åkte jag hem och så kom Josefin till mig och kikade på solsidan och åt massa chips och dipp. Så jag får väl sammanfatta denna helgen som en mycket bra helg med fina människor.
 
Nu ska jag försöka få igång mitt wii. höhö, SKA få igång supermario, älskart.
Imorgon styrs de först till läkaren 10.00 för ännu en antibiotikakur och sedan göteborg med Lisa !! :)
 
ha en bra söndagskväll , kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0