dont let me waste it

Heeeeeeeeeej. Första dage på en månad som jag vaknar 8 på¨morgonen utvilad och PIGG. Startade dagen med frukost och ett träningspass. Städade upp i lägenhete och begav mig till mina favoriter mamma och joss. Så kul att se han jättepigg och så glad, han hade även lärt sig ett nytt ord som ha anävnde flitigt , "Tusan" och mig kallade han "Busan" haha. Mamma har lärt honom, så himla söt.
Vi fikade och lekte tills 5 då jag åkte och solade, och handlade lite mat. Har precis satt på en gryta på 10 portioer så jag slipper laga mat på ett tag, haha asbra. Nu sitter jag här med e kopp the och ska försöka reda ut den sista kursen vi har i skolan, fan rent ut sagt vad vi har att gra. 35 timmars praktik varje vecka alltsså heltid, plus en hemtenta, 3 seminarier, 1 praktisk eximination och en nationell tenta på allt vi haft under alla 3 år. Och min omtenta på dem WISH ME LUCK... lär väl få jobba som undersköterka i sommar ändå. Lika bra de. 99 dagar kvar till examen, sinnessjukt skönt.Hemskt att säga att jag kommer sakna skolan sedan, men det kommer jag faktist...  Så de lär väl inte dröja förrän jag läser vidare heller.
 
Imorgon och resten av veckan är de skola och helgen blir de middag och bowling på buddys med jobbet, och möjigtvis en utgång med blondie! :-)
 
 
HA DE BRA PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0