en apa som liknar dig

godkväll. Kom hem ifrån Karlstad för några timmar sedan, haft en jätte bra helg med Linisan. På fredagen åt vi fläskfile och förfesta på campus, och sen åkte vi vidare till Tempel, vilket ställe! Sen på lördagen vakna vi upp ovanligt pigga, fick för oss att ta oss till en frukostbuffe långt åt helskota , på vägen dit fick Lina jätte ont i magen och den promenaden va en pärs. Vi kom fram och de blev värre, jag fick i mmig en god frukost men stackars Lina fick i sig bara en macka, Det slutade med en taxi till akuten och 6 timmar där med undersökningar och väntan. Till slut fick vi åka hem, och vi lagade tacos och kikade film :-)  Idag gick vi runt och shoppa liet och åt lunch. Sen satte jag mig på tåget igen, va fort de går ,. en helg..
 
Veckan består av jobb och skola, på lördag ska vi ha lite personalfest, ska utoch äta på pitchers och sedan förfest hos viktoria och sen en utgång på butlers. Ska bli jättekul, älskar mina arbetskamrater! 
Måste bara säga hur glad jag är för att jag har alla underbara människor omkring mig. Vänner som verkligen bryr sig, som ringer gför att bara höra hur det är och hur allt går, och jag har fått så mpnga nya vänner som jag vet att jag kommer ha livet ut <3 jag är lyckligt lottad!
 
Nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack som jag köpte förut, sen blir de väl sängen ome ns tund. Imorgon blir det en promenad på förmiddagen med anna och sötaste wilma!  sen får vi se vad som händer, ens väng till Frändefors tror jag minsann för att hälsa på min fina familj.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika

Om du skulle syfta på mig så fuck off, ja lämnar dig om ett halvår. <3

2013-02-03 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0