i'm gonna act like a fool!

Hejhej! 
 
Vaknade upp idag och kände mig äntligen lite bättre. 6 dagars sjukhet för en utekväll, men jag får väl säga att det faktist var värt det :)  Dock lite jobbigt att jag missade en redovisning imorogn som jag får lägga på på listan till att göra efteråt.. Den börjar bli lite för lång nu.
var hos mamma och pappa igår, måstebara säga att när jag skulle åka hem precis innan Joss skulle lägga sig så kollar han på mig med världens hundgon och säger: Nä mimmi hem, mimmi sova med mig.
Tror ni att jag kunde åka då eller? haha nej. Så där låg jag brevid sötnosen tills han somnade så gott.
 
Hade iallafall en jäkla energi imorses och började med att städa alla skåp i köket och rensade de vidriga avloppet i badrummet viljet var välbehöligt. Varvar städning med tentaskrivning just nu, och jag har alltid kommit en bit på väg. Skönt :) Idag blir det en hemmadag, kommer behöva hela kvällen för att fixa iordning min garderbo men de är bra. Att de blir gjjort.  Imorgon ska jag hem till Frändefors och bara  va, vi ska göra go mat och sådär! På Söndag blir de att skriva klart tentan vilket gör att jag får en hel vecka ledigt :D:D asbra mannen!
Behöver en lugnt helg känner jag, efter fyra helgers rjande. Behöver vila upp mig för kommande grejer ;)¨'
 
Ha en fin helg, PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0