tequila rose

heeeeeeej. Har haft en superbra helg! igen. Jobbade kväll i Fredags, vilket var superlugnt för en gångs skull. På lördagen gick jag och Erika och sola, gjorde lite ärenden på stan, handla lite dricka infr kvällen sådär. Köpte med oss kykling och potatissallad hem och satte oss och åt, mums. Sen åkte Erika hem och jag började göra iordning mig, mötte upp alla tjejer ifrån jobbet och gick itll Pitchers och satte oss där oh tog några drinkar och åt god mat. Vi va typ 13 sstycken och vilket gäng, fruktansvärt kul hade vi hela kvällen. Älskar er allihopa, haha! älskar min avdelning där jag jobbar, glad att jag ska va där i sommar med alla dessa fina tjejer.  Sen gick vi iaf hem till Vicktoria där vi fick en välkomsbål, dansa till 90 tals musik,, shotta tequila rose, och tog en massa fula kort.  Sen gick vi vidare till Butlers, va hela dött i början men  de var riktigt kul :D 
Sen gick jag och lisa på efterfest och sedan kom även Erika tillbaka. ja en bra kväll. 
Vaknade dock upp till en lite sämre morgon å jag hade tappat rösten. Fick seriöst inte fram ett ord nästan, lät som en whiskeyberusad man. och som grädden på moset så ringer min syster och säger att min lillebror precis blev hämtad med ambulans... Fick iallafall reda på en stund senare att allt var ganska lugnt, puh. Hur rädd kan man bli när sånt händer, inte roligt alls.
Sen gick jag lisa och erika och åt världens bästa thaimat i trollhättan. Åt så vi sprack gjorde vi. aa frutom Erika som tog doggybag med sig. (tack vare mig )
Sen tog jag bilen och åkte till näl och hälsapå mamma och lillebror.. han va helt slut stackarn. Sen fick jag även gå vägen förbi mitt jobb och byta till en dagtur imorgon då jag inte kan PRATA än. Så jag får va i köket imorgon, kan inte ha patienter i detta skicket haha..hoppas det snart går över :(
 
Sitter och dricker the med honung i nu och kollar private practice med massa tända ljus. Go söndag. Ha de bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0