SUMMERBURST 2013

jag bara önska att denna helgen aldrig tog sluuuuuuuut! bästa helgen någosnin, summerburst va grymt bra.
I Torsdags va ja superstressad för att packa och hinna tvätta me det gick bra och jag fick med mig en enorm resväska. Va klar runt 22 tiden och sen åkte jag och lämna Lisas cider och så åkte jag hem till D och hälsade på :) På morgonen på fredagen gick tåget redan 8.30 så vi sprang dit och mötte upp tjejeerna. Tog första cidern direkt på tåget. När vi kom fram till stovkholm regnade de en hel del men vi gick och hämtade våra bandoch satte oss på en uteservering i hopp om att de skulle sluta pissrega. Vilket de inte gjorde förrän efter flera timmar. Vi gick till Omena som vårat hotell hette och checka in, gjorde iordning oss och förfestade, lagom till dess hade de slutat regna och vi tog taxi till summerburst. De va gaaaaaaaaaalet mcyket folk och vi bara dansa sönder hela helgen. Jag har aldrig dansat så mycket som dom här två dagarna, och så jäkla kul har vi haft. Vill inte att de ska ta sluuuut!  sista låten med ingrosso va reload och de va kungligt. Där stod jag och lina eftersom vi hade tappat bort dom andra och dansa som om var sista gången någonsin. 
På fredagen gick dom andra och la sig med jag lina och lis va ute på bernts, grymt ställe. Såg ut som ett slott! 
emellan allt detta r jag bara glad att ja fick va med världens goaste tjejer i stockholm och vi hade våra skrattattacker, flippar och ja vi hade bara jäkligt skoj varende sekund. REPRIS NÄSTA ÅR!
 
Får lägga in mer bilder snart,, nu ska jag faktist gå och lägga mig..är slutkörd. Kvällsjobb imorgon pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0